2010. április 28., szerda

áprilisi beszámoló.. semmi extra

hellobelloo
Nah hát nagyléptékű beszámolómat ott hagytam abba, hogy ápr. 11ét vasárnapot végig aludtam, az maradt ki hogy 2 vendéggel a szobámba- nálam van hely a vendég ágynak- Marcin rokonaival - anyuka meg a kislány- a hétfő is így telt annyi különbséggel hogy csak 12 órát aludtam és filmeztem, mert szünet volt..meg pótvizsgaidőszak
ápr. 5től-19ig nagy büdös semmi :)
... ezért nem írtam..túl sok szabad időm volt.. so tengerpart filmezés főzés, sütés és már el is telt 2 hét... 2 pótvizsgával..geo meg biosz... esélytelen persze, bár a geo csak teszt volt...lehet h bejön az ABBA ACDC kombináció... nah jó azért ennél többet készültem...
ápr.19én Bartek 24 éves lett, és akkora fííínnnom főzött csokikrémes csokitortát csináltam hogy csak na, meg levezetésnek a héten még csináltam egy répatortát is..bár nem répa ízű egyáltalán de fínom volt az is. Még hétfőn voltunk lengyel buli.. mert egy ismerős dj csinálta a zenét, és én ilyen jót még soha nem buliztam/ tánciztam itt!!!
Aztán múlt hét meg suli, csináltam 3 beadandót... meg egy csajszi korepetált az egyik angol tárgyból..persze hogy a gyakorlata spanyolul van... itt ez tökre "normális"... ah találsz is egy angol tárgyat , annak 80 % h a gyakszija nem angolul van... so szinte tanultam múlt héten...
A legnagyobb esemény, azon kívül h KedvesKisbarátom- Barlang lakó András- egy abszolút kretén és az ilyen embereknek nem szabadna elhagyni a házukat sem , nemhogy az országot... Szóval a hír, hogy meg van a haza fele utam, JÚLIUS 14 én repülök Temesvárra.. és 15én hajnalba landolok, utána augusztus elejéig lehet keresni országon belül, mert utána megyek Északra... akinek van rá pénze meg ideje vagy vannak ott fenn barátjai-ingyen szállás- lehet csatlakozni a nomádtúrámhoz!!!
ezt kb 3 hétre számolom...bár ha igazak a papgájuk..itt a verebek nem csiripelnek.. :) akkor lehet LEHET hogy lesz pici kocsim... so azzal megyek FEL!!!
Ez volt a 2 legegetrengetőbb hírem...
meg mostanában járok görkorizni, mert KAsianak meg Barteknek is van, és mindig lejárnak a kikötőhöz...ott a legjobb az út, so fitt vagyok ! :)
Hát most is megígérem hogy majd próbálok napi beszámolókat írni... de most kicsit lelassult az élet, bár egész májusba lesznek látogatóim, de majd jelentkezek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése