2010. február 2., kedd

Koli -- jan vége

Találkoztam szomszédlányokkal, meg fele csoportommal...
Csináltunk lángost is meg buliztunk is meg voltam TO-n, erasmuszéknál is...
Azt mondták az irodába,hogy nem gáz ha megbukok, csak, próbálkozzak javítani majd a pótvizsgákon, azt a legminimum a 15 kredit amit össze kéne kaparjak....
De most még semmi kedvem azokkal foglalkozni egyenlőre örülök, hogy itthon vagyok, meg kukás vizsgákat próbálok, de lehet ha össze se jönnek , akkor se érdekel már nem hinném hogy befejezem...kicsit besokaltam most, de nem sokára le kell adnom a jelentkezésem is, és most úgy néz ki h debreceni állattenyó meg egy gödöllői lesz többre nem is akarom beadni...
De pénteken kiköltöztem a koliból, de még 10 napot majd elcsövelek még ott :)
a lényeg hogy ma a csajokkal pizsi parti lesz Kittinél!!!!
so pletyka partira fel!!
csók nektek és bocs, hogy megint ennyit lógtam...
puussza Gégé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése