2012. március 12., hétfő

márciuss- pörgés van... ppööörrgééssss!!!

Nah a múlt hét is gyors hétfővel és halál szenvedős keddel kezdődött meg az 500 kg zsákokkal, so nyugis meló, no új munkás, so unalmamban kitaláltam a gyerekeim neveit!!! Mindegyikkel kibaszok :D csak én szülöm meg őket... ennyit megérdemlek!!!! Szóval lesz 2 lányom Gömöri -persze mind Gömöri lesz max az apja nevét  kötőjellel utána baszzuk... de hát a Gömöri (leendő) szürke marha szalámi vállalkozást csak GÖMÖRIEK vigyék már..... akkora egoista vagyok, de higgyétek el hogy iszonyat élvezem :P  so gyerek... nem születési sorrendben :)

Gömöri Napsugár Zsófia
Gömöri Lilla Erzsébet
Gömöri Surány Levente
Gömöri Balázs Ákos
Gömöri Tamás Felhő

úúúúú ugye milyen jóó cuki neveik lesznek, mi??!!!! :D tök büszke vagyok magamra, és Napsugi meg Bazsi Ákos lesz a kedvenc gyerekem!!!

Kedden délután éreztem h felfáztam, so inkább kivettem  a délutánt és melegvízbe üldögélés, meg tea-kúra, fokhagymával :D de javultam is... so így csak max 2 napig kellett ilyen óránként Wc-zni... akkor se  5 perc, az ablakaimat is leszigeteltem szilikonnal, és reggelre be is párásodott.....so használt vmit :D meg  a tudat az melegített!!

Szerdán,  nyugi :D  pubnight elmaradt mert még fél 8kor nagyban neteztem mikor Simon nagy görcsbe voklt már h elkésik, som mondtam h menjen egyedül... azt Dommal meg ELivel összeültünk a nappaliba filmezni... wwuuuhhuuu első családi filmezés :D végre kicsit otthonosan/kolisan/barátosan éreztem magam!!!

csütörtök uncsi.... :D  aszem kis pulykatojásnak megint volt beugatása... de már leszarom... majd a végén ütöm meg, mert  egy hét azt megy...

pénteken jött egy csaj, német Biata, 21 éves, 2,5 van pasija most meg 4 hóra kijött mert az apja is volt itt kinn, azt szervező mindnen nélkül... egy csomó lehúzós közvetítő díjjat megspórolva a neten találta  a melót... so ti is így csináljátok... meg mostmár tudok adni haverokat hozzá :D első este már sírdogált h a pasijával alszik mert az én szobámba költözött be, nem iszik csak vmi egyféle német körömlakkot- értsd krémlikőrt- de mondtam neki h majd fog, mondta nem főz ...mondom majd fog... mondta nem eszik csípőset modnom majd hozzá szokik :P so jól kijövünk....
Plusz pénteken tarló égetős buli volt, mert itt még lehet... so ilyen 40-60 ha parcellákat pikkkpakk felgyújtottak persze felügyelő mellett :D

Szombat volt az első h befogtak melóra, nagy aratás, mert végre nem esett aznap bár így is 16,5-18% nedvességgel takarítottuk be a búzát. so 7.30tól másfél óra ebéd azt éjfélig segítettem a pótkocsikat kipakolni, rátolatni a behordó csigára meg ilyen semmi meló, de annyi időm nem volt h haza jöjjek kiterigetni, mert ebédnél beraktam egy mosást , de vasárnap reggelig benne volt a gépbe, mert persze éjfélkor még jóó hogy bementünk a faludiscoba :D bár csak 10 gyakornok volt... a szokásos 50 helyett... de nem volt rossz..... aztán vasárnap 10ig alvás, aztán segítettünk Jhonnynak kiköltözni, az egyik kombájn sofőr talált új melót so a lakás a tanyához tartozik és azt itt kell hagyni, so Eli megy át, viszont semmi bútor nincs, csak beépített sütő meg mosogatógép, de a többit mind neki kell megvenni, so anyuja jön jövő héten,segíteni meg pénzt adni, és ha berendezkedett akkor megyek át hozzá én is mert ott az ablakon nem fúj be a szél!!! meg van nagy konyhapult!!! meg 500 m van innen :P

So vasárnap kanapé meg hűtő nézegetéssel telt majd itthon rakáson semmittevés mert esett.... kaki egy ősz van itt.....

Ma meg jött egy új csávó itteni , 38éves és Nevil-nek hívják és úgy néz ki mint egy szlovén haverom so nagyonvicces, meg jót dumáltunk már az első nap is :D Bia is jól bírja a melót so minden SÜÜÜTTTTIIIII!!!!
Viszont a fiúk mennek szombaton :(
úgy néz ki ez a hét is mozgalmas lesz!!!

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok ehhez a szép nagy családhoz, majd a részletekről mesélek, ha gondolod. Minden esetre sok sikert és legyen úgy ahogy szeretnéd.

    VálaszTörlés
  2. gabóóóca.
    csak szólok hogy h Gömöri Tamás Felhőnek én leszek a keresztanyja, és nekem ő lesz a kedvenc gyereked . a maradék 2 meg majd apás lesz :D így mindenkit imádni fognak ;)
    Julcsipocak

    VálaszTörlés
  3. Szép nagy család :) És a nevek is jók, de szegények mire megtanulják leírni szidni fognak :)
    Nekem Sugi és Balázs tetszik :)
    Légy jó és vigyázz magadra.
    Emese

    VálaszTörlés