2012. március 27., kedd

március közepe

Nevillel sokkal viccesebb és gyorsabban is telik meló, és így a hétfő se volt annyira kaki, de a kedd az még mindig nagyon kedd.....
De a szerdaaa... úúúúú SHOPPING.... ebéd szünetben 1 óra alatt vagy 300 dollcsi :D de vettem jó termomellényt, hatalmas de -7ig jóó (és még zöld is) hálózsákot egy új atom fluffy mikroszálas törcsit meg kölcslönöztem hoyg vegyen magának szép Katmandus hosszú őszi kabátot, aztán a könyvtárból is lehet DVD  2,60 ért de ha már 3ar veszel ki akkor csak 1,70 :D meg vettem ki egy rakat spanyol nyelvkönyvet. ha már picimucc hugom elment nyelvvizsgázni belőle.. nekem legalább alapjai maradjanak már meg... :P és kaptunk kocsit is so végre volt pub night!!!! :D egy pici szocializációóóó a kis civilizációmba!!! jött amcsi csaj meg még egy német-aki nem látszik annak, so gyarapodnak a leendő barátok, meg végre manuál váltós kocsival mentünk!!! jajjj de hiányzik a kicsi Békám... de anyu legalább nem hagyja porosodni... és nagyon remélem hogy vissza is adja!!!

Nah de a csütörtök az kinyírt.... jöttek 10 kilós papír zsákok.. abból festettünk 2000 db-ot amit aznap délután meg pénteken (plusz még egy 1000 dbot hozzá csaptunk) megtöltöttünk és pakoltunk 140 db/raklap.... so csüt még 3an voltunk, Nevillel meg Biával és úgy felturbozták a tisztító gépet hogy alig bírtuk tartani a lépést... és 2től 6ig annyi időm nem volt hogy megegyem az almám -3 perc- aztán félidő körül Neville kitalálta h valószínűnem kinyírni akarnak minket.. bár az is majdnem összejött, hanem befejezni ezt a vonalat mert pénteken Neville lelépett 10 napra Ausztráliába családi találkára.. vmelyik bátyjához asszem :D

Így péntek reggelre bedagadt a mutató és középső ujjam mindkét kezemen, meg Biának is... so péntek közepére már eléggé kivoltunk... plusz a zsák lezáró varrógép megutált engem még csütörtökön... ezen a dupllán 3 rétegű papíron mindig begyűri a cérnát... így kb minden 2-3. zsákot 2x vagy 3x kell lezárni... és eléggé kiakasztó mikor ott állunk... a gép csurig... a zsákzáró meg ott szarja össze magát..... plusz 2 zsákot be is tépett...  nekem meg az idegeim szakadtak egy fél nap után... egyértelmű pont akkor jött kisfőnök Paddy... a zsákvarró gép nem varrt rendesen azt mérgembe ki akartam rántani a zsákból a cérnát.. de a gép is fogta még az a kesztyűm meg a kisujjam hajlatát úgy elvágta mint álllat...  de ez csak fájt.. de mikor a zsákot átbasztam a raklap másik felére és az LEESETT... nah ott elpattant bennem az a jófélecérna...
 azt úgy ahogy volt mérgembe meg fájdalmamba akkorát rúgtam abba a zsákba hogy csak úgy reccsent... áá nem is de azért beletapostam.. és aztán meg belecsaptam a sor közepére... azt jött Paddy h mi a faszt csinálok.. mondnom lapítom... de nem sírtam.. de könnyes volt már  a szemem... komolyan fájt a kisujjam... azt hogy mit csinálok? meg hogy lehet így viselkedni meg h mi a bajom... modnom fáradt vagyok... szegény Bia meg csak állt mellettem... ő a csöndben szenvedős fázisban volt... de látta hogy bennem már az egész napos szívástól már fenn van a pumpa... so nem szólt semmit... De mikor jött ebédelni mondta h Paddy kérdezte hogy mit csinált mert hogy én rá vagyok mérges.... ppfff... NEM

so másfél nap alatt megmozgattunk 20t-át plusz levezetésnek 4 t szombatra..... mert ezzel a 10 kilós zsákkal könnyű számolni,... eddig sose számoltam de a 4-5 t napi az eddig is megvolt... de nem a majd 7....

 Viszont szombaton végre vezethettem, mert Garrynek  kellet segítség silókat üríteni.. így Isuzu meg egy másik még öregebb billencset is vezettem és egyből tolattam  is vele... nem kis kihívás.. pláne hogy üríteni kellett és 20 cmek miatt Garry mindig visszazavart h gyakoroljak azt hozzam az egészet jobbra, mert csak úgy lesz jó a kiömlő nyílás.. mondom inkább a behordó csigát húzzuk már arrébb.... mert egy ilyen hét után nem igazán maradt már karizmom.. ezekbe meg úgy kell kapaszkodni mint Tarzannak a dzsungelban... azt erre már nem igen volt kapacitásom.... pláne hogy az öregebbik gép kb olyan idős hogy a kerekei kőből vannak és kockák... :D  és széjjel van esve az egész váltódobja.. így kb az ajtótól feszítem ki  magam és taposom a váltót rükvercbe meg visszarántani teljes súllyal (még mindig sok) egyesbe  kb fél méterenként... jóó játék volt.... de elég simán mentem már nap végén,,  so remélem most majd bíznak rám már több ilyet is!!!!

és hetem csúcspontja (jah olyan fáradt voltam és kocsinélküli - főnöknek jött egy barátja Ausztáliából zt az vitte a mi kocsinkat körbe járni a helyet... - hogy szombaton először kihagytam a falaudiscot :( ) bár iszonyat jól esett az alvás is... bár felkeltem vasárnap korán h skypoljak... de akkor is jó volt egy ksi pihenés!!
So végre átjött Andi és 3an csajok kimentünk a beachre... ami full köves, és hideg és írtóóra de nagyon szeles... so semmi spanyol homokos kifekvős döglős part....  és az óceán is vmi fura nyákos habot vert.. so csak térdig voltunk benne bár az is gyorsan lefagyott.... de láttunk bébi delfint... 90%ba tuti hogy delfin volt... az itteni kerek hátúszójú picike fajta.. persze kép nem sikerült.. de a tudat :D
aztán beborult és haza jöttünk... óó de tengerparthoz méltón vittem VBK :D so egy üveggel elszlopáltunk :D majdnem erasmus.... nah de itthon filmezés - könyvtári dvd-k- meg Lulu a svéd lány is beesett... és maradt is, meg ledumáltuk hogy megveszem majd a kocsiját, Frod mondeo 2,5 sajna automata de van ilyen sport váltó benne,  de legalább iszonyat segge van, így benne alvós (új hálózsákkal) kirándulósnak nagyon jóó ,meg mondta h csak nekem olcsón megszámolja :D azt addig beszéltünk este meg filmeztünk meg vbk-ztunk hogy csak itt aludt a végén!!! so kb ő az első igazi kispajtásom itt... meg mostmár neki rinyálok sms-be ha van vmi történés a zsákokkal :D és ez már nagyon kellett a pici lelkivilágomnak!!!!
 So don't foss!!! Minden sütiiii!! csók mindanyiótoknak és jönnek  a képek!!!

1 megjegyzés:

  1. A kicsi kocsidat nagyrészt apa használja én a porosodása ellen annyit tettem, hogy lemostam szép tisztára, hogy érezze a nagyrabecsülésem és a szeretetem. Azért én is nagyon szeretek vele közlekedni, ha hozzájutok, de vigyázunk rá nagyon és csak formában tartjuk, mig haza nem jössz. Addig is jó kocsikázást az új autóddal, illetve amelyikhez hozzájutsz. Jó kirándulásokat a szigeteken. Puszi

    VálaszTörlés