2010. július 8., csütörtök

Montsétől ki , Miához be

Hát Monsénél csak 2őt aludtam , mivel ma hívott Mia hogy aludhatok nálla.. és mievl Montse úgysincs otthon, meg Miát jobban szeretem, így elköszöntem lakótársaitól, hagytam nekik fagyit meg sampont és jöttem.

Nah de előtte még 6án voltunk gokartozni Balázzsal... 5erc 10 euro... nem rossz de annyira nem is nagy szám... egyszer megpördültem , de amúgy jó voltam :)
majd este átmentem Anikóhoz, hogy megnézzük a Made in Hungaria- jajj de szeretem ezt a filmet, de ahogy belépte, hozzájuk a nappaliba 3 ismeretlen félpucér - sajna felőlről...uncsi..:P - fiú fogadott... so kicsit meglepett fejjel mondtam h HOLA, és húztam a konyhába h valaki ezt magyarázza meg :) és Izának a vendégei a fiúk 15ig- aznap jöttek... de Izáék elhúztak bulizni a 3gyerekből meg csaak 1 beszél angolul... Persze az is betett a mesenézésünknek h az olaszcsajok bucsúbulit csináltak...full jót főztek- meg se kínáltak maradékot meg kidobták...ezért kicsit eltörtem volna a kezük....- de meghívtak vagy 12 olaszt...hát nem kicsit zajosak..pedig a spanyolok se semmik, de eddig még sose voltam egy légtérbe huzamosabb ideig ennyi olasszal....pppfff..kicsit kész... so a filmet feladtuk a 2/3-nál...Anikó laptopja nem bírta a versenyt annyi decibellel :P
így meghívtuk a lengyeleket egy sörre meg pipáztunk...csak szegyének meg a nappaliba aludtak volna... de én haza (Montséhoz) sétáltam vissza úgy 1 körül, és akkor még nem úgy tűnt h az olaszok indulnának valahova is...

7-én Balázs meg Ainkó repültek Madridba, mert gyors váltásba ment haza Balázs, és Jani- Anikó barátja- meg oda jött aznap, így gyors Madrid nézés és holnap jönnek vissza Anikó meg Jani, a lényeg hogy még aznap délelőtt kimentünk kagylót meg homokot szedni, meg pár fényképet csinálni Balázsmegatenger, Balázsmegapálmafa....
Aztán álluk ebédeltünk , majd kikísértem őket a metróig, aztán haza ballagtam...
duenno megint nem vette fel... így filmeztem meg aludtam..31 °árnyékba,...így fél9 után keltem és az utcáról hallottam hogy megy a meccs, de be van gyulladva afülem és ez tegnap nagyon kijött...és mivel itt nem találtam kövirózsát, a seminéltöbb alapon egy fél fokhagymával a fülbe voltam vagy egy óráig..majd jött a melegsópakolás... meg egy kis Harry Potter ...
Julcsi rámírt, hogy GÓÓLL..de mondtam h gondoltam ,mert az egész város dudált , tülkölt meg ordított... :P
aztán egyszer átolvastam a mai vizsgámra valót, aztán 1kor feküdtem... hajnalba még felkeltem h lüktet a fülem, de ma már jobb volt
Ma meg 7.30kor keltem kajáltam besétáltam a suliba, megírtam ezt a szart is... ez a tanár direkt gecizik..de már leszarom, én megpróbáltam, azt kész... könyvtárból kivettem a Star Wars 1-2-3at (az újakat) hétvégi programnak :)
majd hazabatyogtam és fülkéből felhívtam házibácsit... éss végre felvette..aztán vagy 1 pőercig nem akart megérteni h kivagyok és mit akarok...mire 5ször ismételtem el h Gabi és be akarok menni a lakásba mert otthagytunk pár cuccot , ami nekem nagyon fontos lenne, so MA ENGEDJEN MÁR BE.. de hogy mit hagytam ott mondom Kasia egy könyvet meg nekem is van ott cuccom csak nem tom h mondjam el spanyolul....
de hoyg majd megkérdezi a FELESÉGET és amjd híjjam visszam... mondom én csak fel akarok menni abba a nyomorult lakásba... de hogy hívjam , azt csá...
So felmentem reggeli -ebédelni 12kor- majd váltottam még aprót és vissza a telefon fülkéhez... Megint vagy fél percig magyaráztam h MEGINT ÉN, MÉG MINDIG CSAK BE AKAROK MENNI A LAKÁSBa... és leszarom h mit csinál engedjen ma be , jöjjön ott mögöttem csak fogom a cuccaink és szevasz, fosok a fejedre...de hogy nem lehet meg h nincs könyv... Mondom más is volt még.. De hogy A FELESÉG mindent kitakarított és mindnet kidobott... mondom ezt nem hiszem el, HOGY eg yhálózsákot kidob, meg amúgy is nekem van még ott bögrém meg egy lopottpoharam- az a legvalenciaibb dolgom, meg a tepsim amit odaadok Santinak-HAnka ittlakó lakótársa- so nem hiszem el h azokat is kidobta ÉS CSAK ENGEDJEN MÁR BE ABBA AKIBASZOTTLAKÁSBA!!!!! De hogy majd még megint bezsél az asszonnyal azt rámrakta.... hú de kicsit kurvaanyáztam a tér közepén... kis gecimanó.... mert kb már a pénzt is leszarom...úgyis annyi faszságot fognak keresni abba alakásba míg ki nem jön a számla, h semmivel se tartoznak, csak kellenek a dolgaim!!!!
De amúgy se remélek már tőlük semmit, so nagyon gyanús érzéssel vezérelve elindultam az utcánkon a régi ház fele és TTÁÁÁDDDÁDÁDÁÁÁ kit találtam a ház előtti sarkon , A FELSÉGET, egy elég nagy csomaggal... megállítottam és kérdeztem h fel tudok e menni a lakásba, mert ott maradtak a cuccaink és KÉNE, hát h most nem meg h megy főzni, meg amúgy is hiányzik törölköző meg huzat,.... hát nagyon hülyén néztem mert elkezdte magyarázni h mi a huzat..mondom értem én , de te tényleg azt hiszed h nekünk kell a szaros törölköződ meg a fostos ágyhuzat???!!!! Még ekkora szarságot..a a saját cuccainkat hajingáljuk ki h beleférjünk a súlyhatárba , majd pont a te büdös törölközős akarom ellopni mi??!!! Mondtam h nem hiszem h mi voltunk ,mert mindenki amúgy is hozott törcsit, de h Ő megszámolta és hiányzik... mondom passz, kurvára sajnálom, DE AKKOR FELENGEDSZ ABBA ASZAROS LAKÁSBA VÉGREEEE????!!!! azt mondta h jó honap abba az időbe- 1kor- menjek beenged..... So remélem h este most még csak azért se pakolják ki a lakást.... és holnap tényleg jönnn... ÁÁÁÁÁ.... aztán nem tom mit fog mondani h a rákérdezek a pénzre... mert 400 eurot visszatartanak..auzt abból max 200 járhat nekik..az is csak jóindulattal... So basszák meg!!!!!
Azt persze Wili is fenn van Pamplonába, San Ferminjen... so fasza spanyol tudásommal próbálok majd alkudozni.,.. azt ha mást nem megfejelem a mameszt..ugyis olyan vállam magaságába van aztán elküldöm a halálpicipöcsére..csak h ne káromkodjak itt annyit... de képzeljétek hozzá az 5 perces-rendezői , vágatlan- változatát XD...
Ennyi történés volt, még hétfőn van egy vizsga.. abból legalább megint engedték h angolul írjak... nincs már kedvem a spanyolokkal faszolni!!!
Most ha mondanák h mehetek hamarabbi géppel ugranák, mint szupernyuszi!!! kicsit besokkaltam ezzel a faszakodással, de legalább - mint ahogy ezzel kezdtem - most már MIÁVAL lakok..egy nagyon cuki és SZELLŐS lakásba!!!!
meg vettem még maganak tiramisu fagyit a nagy találkozás után- persze felét othagytam lakhatási díjként Montse lakótársainak!! :)
SO azért még mindig örülök, mert azért jó helyen vagyok :) csak MÁr nagyon NAGYON mehetnékem van :)
de nemsoká látjuk egymást , remélem minnél többetekkel!!
Csokimikulás meg olvadt csokinyúúúllll!!!
Gégé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése