2010. július 6., kedd

Hankától ki , Motséhoz be

Még vasárnap annyi történés volt, hogy Santihoz jött egy csajszi Couchsurfing-gel, amcsi, de Kualalumpúrban tanít (és most 6 hetet van spanyolban- itt egyet), Melissa, és én vettem fel a metrónál, nagyon aranyos jófej csajszi.

Még szombat este kimentünk a tengerpartra Anikóval meg Bazsival, és belebotlottunk egy felvonulásba... annyira spanyol.. zenekarral beöltözve vagy fél óráig néztük... ilyen ősi hódítós cuccnak tűnt, mert voltak ilyen római meg inka szerűnek tűnő ruhán meg kislányok nagy fekete lovakon..ők meg leginkább vikingnek tűntek..de lehettek amazonok is :P
A legjobb része a végén egy hatalmas bárkát húzó autóvolt- persze a "királynő" járgánya volt, és teli volt kisgyerekkel, akik meg cukorkákat hajingáltak nekünk :)
So volt vbk-ánk meg cukorkánk is... szép az élet.

Vasárnap este meccs nézés volt... kimentünk a stadion mellé, mert ott van 3 sportkocsma is , mindnek nagy LCD TV a falán és vagy 200 ember körbe a téren.... alig láttunk valamit a kis hangyák kergetik a fehér pöttyöt játékból
de a hangulat az nagyon király volt... ilyen lelkesedést..szenvedélyt.... áááá nagyon élveztem szotyiztunk meg söröztünk.. ahogy a magyarok nézik a focit :)
Aztán megint tengerpart volt az esti program 3unknak... Hanka még mindig a beadnadójával szenvedett- még most is sajna- és ott meg MEGLEPETÉS éjfél tájt vagy egy 10 perces tűzijátékot nézhettünk végig amit a kikötőből lőttek fel, és az egész part teli volt emberekkel.. dde mi így is úsziztunk egy kicsit :)

Hétfőn voltam suliba. erasmus iroda, Hankának vittem cuccot a könyvtárba, meg rákérdeztem a bocikra..de itt le se szarják... nyúúúlaznak meg bariznak... so semmi cuccuk nincs és a tanárnéni húsból mondta h nem is tudja hol kérdezhetnék rá... googlizzam ki ott minden van..so megköszöntem , és mentem a partra Anikóékhoz... ahol jó ropogósra süttettem magam..pedig nem hittem volna h tudok még pirulni, m eg csak 3 órát voltunk ott... :)
Aztán haza, mert Hannah a taiwani lány aznap utazott haza- 20 óra Zürich-i meg Hongkongi átszállással.... jajj ennyit repülni...
Nah de Hanka lakótársa csinált nagy paellát mi meg Hankával egy kis csokissütit!! Aztán elköszöntünk és már el is ment.
Hankának a beadanódját visszadobta a báccsi , so kicsit rottyon volt a lelke, így még leszaladtam boltba sörért meg fagyiért... mert ha szuszogsz-már-attól-folyik-rólad-a-víz-idő volt tegnap is.... So csak ennyi kellett a boldogsághoz!!!
Aztán este meg megint part..ot legalább fúj a szél-.. bár a víz olyan mint a leves... délután meg pláne.. semmit nem hűt rajtad, meg nem fríssít fel... de este jó ott kinn üldögélni..meg mostmár az uccsó pillanatokat élvezem itt, so megint vbk, most jött Melissa is so 4 en voltunk meg a pipa és úgy 3ig elbeszélgettünk az időt!!!

Ma meg felkeltem, kajáltam, fürödtem, összepakoltam, kinyaltam Hankáék konyháját amiért náluk lakhattam, és át battyogtam a pakkommal ide, Montséhoz. VAN A HÁZUNBA SAJÁT MEDENCE!!! So jó hely, itt leszek most 3 estét :)
Hugi most írt hogy végzett mindennel , 5ös nyári gyak!! Itt is gratula, so neki már Hawaii...remélem nektem is!!!

Nah majd jövök még a beszámolóimmal..aztán nem soká személyesen is!!!
CSokimókus mindenkinek!! Gégé

2 megjegyzés:

  1. ugye mindezt le is fényképezted?

    VálaszTörlés
  2. szia Gabi!!
    igen már mind2 hugidnak hawaii van:P én itthon vagyok, Kamilla meg az országon belül...:D hiányzol pocak, de nemsokára már itthon leszel!!!hiányzol mint mindenkinek!!!várunk haza:D
    pussza kicsi hugid!!

    VálaszTörlés