2010. szeptember 8., szerda

Spanyol vége- JÚLIUS

bocs de megint lemaradtam , és ha lesz erőtök végig olvasni , vagy már taliztatok velem ...akkor tudjátok miért...
De most nagyléptekbe ( mert meg kell írnom vagy 3 hónapot, meg mert alig emlékszek, so kicsit elnaggyázom) bepótolom a júliusomat.

Asszem 8 és 11 között laktam Miánál - finn lány- azóta már meglátogattam Helsinkiben- és Ilonánál- lengyel lakótársa. Jó volt velük lakni, voltunk párszor városba meg ilyenek de semmi nagy cucc.

12től 14ig voltam Anikónál- akinél a barátja is ott volt látogatóban- aki nekem nem szimpi, de az én hibám... de nem igazán akarok változtatni a helyzeten. Ez van .. bunkó vagyok.

Ezidő allatt volt még 2 pótvizsgám is, 8.án és 12.én -egyik angol másik spanyol...mind2 bukta ,de nem érdekel... VAN 17,4 kreditem és 15 a legminimum... so túlteljesítettem a dolgot- így minden okké az Erasmusommal :)
Pont ma derült ki, hogy még van maradék pénz is , so még 660 eurót fogok kapni :) Cukik!!!

még annyi hogy uccsó nap (ez 14.)elmentükn a Tudomáynos Múzeumba, ami nagyon fura alakú és nagyon híres, és amúgy nagyon jó.. tökre interaktív... csak kicsit ,még részegek voltunk Anikóval , mert uccsó este végig a tengerparton VBK-ztunk és megvártuk az uccsó napfelkeltém... so jóó nap volt- csak így nem bírtuk olyan sokáig a múzeumot :D
aztán este pakolás majd mentem a reptérre... kicsit késve értem így nem volt időm a csomagjaimat rendezni...így fel kellett adnom az egyiket pluszba..de leszartam, csak vigyenek már haza!!

15-én hajnal 2kor már le is szálltam Temesváron és 5re otthon feküdtem a kicsi ágyikómba :P aztán kb 2 napig ki se kelltem ... Jó volt otthon :)
aztán 22-éig Szeged és környéke barátlátogatás..mint tudjátok :)

23-25 Andikánál 2 NAGYOONN SZZÉÉP ESTE..... nah jó nem is szép mert én nagyon csúnyán néztem ki..( kaptam szemyélyre szabott ivós társasjátékot!!!!! BŰBÁJOS!!!!) meg volt egy kis rendőri intézkedés is , de mikor Andika apuja mondta h jó , majd rászól a lányokra.... akor kicsit megbotránkoztak a rend őrei, és inkább elmentek... nem igazán hitték el, pedig de!!! :P 6an voltunk csajok.. kicsit hangosak... de jó volt (Andika, Móni-kicsi konzulensem , meg a szomszédláynok - Zsuszka meg Jucc, és Szőke kapitány!!! :P )

26án hazamentem mert Kamilla hugommal még nem taliztam- Hegyalja fesztiválon volt mikor hazaértem... Így volt egy családi esténk ahol a Gömöri klán mind a 6 tagja egy fedél alatt tartózkodott :P ritka pillanat manapság!

27.én felmentem Tatabányára Anikónál aludtam egyet..mert akkor már nem láttam 2 hete...és hiányzott...nagyon jóóó hogy Valenciába taliztunk... feldobta ezt a félévemet!!

Ezekután indultam a Skandináv körutamra!!!!!- másik fejezet :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése