2010. július 4., vasárnap

ki-bekoltozes- juli

Hat nem akartam már annyira elnyújatni az előző bejegyzést, úgyhogy a júli 1.-ét itt írom..bár így is- úgy is el kell olvassátok :)

So a hatlmas uccsó éjszakai nappaliba-parti után a 2 fiúm úgy horkolt déluán 1-ig, mint akit agyon vertek... Willi felkelt netezett..20 perc.... és inkább visszafeküdt- úgy 3ig.. azért a vodka meg a sör nekem is kicsit tompította a reggelem, de dél körül már a fürdőt takarítottam ,meg a maradék cuccom elpakoltam.. asszem megint elhagytam a bicskám..nállam ez nagyon fogyó eszköz... meg a zöld kendőm se tudom, hogy elraktam-e vagy nincs meg..de úgy döntöttem hogy nem érdekel én már ki nem nyitom a nagytáskám még egyszer.. so uccsó közös kaja, a fagyasztóból a maradék, hal meg zöldséges rizs... aztán total kipucolás mindent, és 4 előtt 10 perccel néztem az órára, h uupika vizsga van, so biciklire pattantam és kicsit késve beértem.... teszt volt az egész; Zoologia- állattan... de hát szart se tanultam és mar latinul se tudok...so annyit megtettem amit a haza megkövetelt, elolvastam a kérdéseket és a leghosszabb-válasz-általában-a-helyes alapon kitöltöttem 10 perc alatt...so összecsaptam a vizsgát -amit amúgy sose teszek..mindig végig ülöm legalább, hátha belémcsap az isteni felismerés, vagy valaki lesúgja a végén :P
amúgy 1,3 kaptam rá, so ahhoz képest király voltam...de se időm ,se erőm ,se akaratom nincs már itt szarakodni... Meg felvettek Msc-re, so itt ne szopassanak már elsős tárgyakkal...

Aztán tekertem hazafelé , mivel jött a házisárkány is.... hát jajj... SAJNA nem bogarásztuk át a lakást mikor kivettük, és a fiúk se mikor aláírták a szerződést, so a néni kicsit -feltűnően is- túl gyorsan talált meg minden hibát.. betört ágy deszka , egy repedés az ablak sarkán... olyan mondva csinált hibáink, amik sztem 15 éve ott vannak... so a bácsi mondta h itt van 350 euro ezt fogjuk, aztán a rezsi meg a javítások utáni maradék pénzt majd utalja... pfff hát ennyi mondva csinált baj után sztem meg ő fog írni h utaljunk nenki.... nah de gyorsan átvitük a cuccom Paulla Anikóhoz, addig a többiek is lecuccoltak, így ott maradtak meg poharak meg ilyenek, amikért úgy volt majd besompolygok..mert h 5 személyes volt a lakás... 5 kulcsot kértek vissza... de mire mentem volna másnap- azaz 2.-án este már lecseréltek a zárat... szarrágómajompopsik!!! So most varom h willi felhívja őket vagy megadja a számuk, mert Marcin hállózsákja meg pár cucc még ott maradt ...remélem nem hajingálták ki őket!!!

So uccso nagyölelés Marcinnak , meg elosztottuk a pénzt és ennyi... vége az otthonomnak , a -valenciai- családomnak, és a legjobb itteni felévemnek, nincs lakás...

Mit volt mit tenni, fogtam magam elbattyogtam Anikóhoz a maradék cuccal vagy 40 fokba.. júni végén gatyarohasztó meleg volt... Ma 4.-én volt egy kis eső reggel, so most elviselhető... :)
MÉeg a beköltözés részéről annyit, hogy vettem egy doboz tiramisu fagyit azt megettük Anikóval meg Balázzsal - öccse- aki aznap (júl. 1en ) érkezett, pihegtem náluk, majd segítettek átcuccolni Hankához.

So 2-3-4-5 Hankánál meg a tengerparton telt, foci meccs, vbk meg vizipipa társaságában. Ezután leszek 3 napot Montse-nél , mexikói lány, majd 3 napot Mia-nál finn lány, és az uccsó 3 estém a régi- előző félévi - lakásba töltöm Anikóval... csak hogy keretes legyen a szerkezetem!!! :)

2-án még annyi volt hogy leveleztem Kaposvárral is (skype, szar volt a net miatt,so maileztünk); akik köszönték a jelentkezésem, de nem indítanak nappali tagozatot... de aranyosak voltak ők is. de remélem Debrecenbe van annyi ember!!!

So mostmár csak tengerpart meg barnulás- erre a félévre 17,4 kreditem van :)
De még 8-án meg 12én vizsga, csak meg írom még őket ÉS AZTÁN OTTHON!!!!!
15-től 27-ig keressetek az országba , mert utána Lengyelország WOODSTOCK fesztivál a program aztán meg ÉSZAK!!! augusztus első 2 hete legalább... még nincs terv , csak sok látogatni való ember!!! ( úúúúúúú kellenek még SVÉD ismerősök , szóljatok ha van ilyenetek!!! )

Köszi puszi pá
Viszlát HAMAROSAN!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése