2010. december 2., csütörtök

szeptember- október

Hát szeptember első hétvégéjét otthon meg a környéken töltöttem, nem emlékszek semmi extrára, bár ez nem zárja ki h nem is volt semmi... csak naplót se írok, így a "sima " hétvégék már kiesnek....

5.-én felmentem a koliba beköltözős buliba meg egy hétre körbe nézni köszönni, beíratkozni és felvenni a diák matricám :) Ebbe csak az volt a gáz , hoyg úgy csináltam meg egy évet a kukás szakomból h kb le se tudom írni normálisan a teljes nevét a szaknak... de hivatalosan még nem csaptak ki :P ( még annyi tárgyat elfogadtak az állattenyómról, h jó voltam egy évig minimum kredittel) So egy biztonság technika nevű semmi előfeltételes tárgyat sikerült felvennem, és ezzel be is íratkoztam, és meg is kaptam a diákomat :) meg persze buliztam a szomszédlányokkal a régi szobatársaimmal és a csoptrásaimmal :) so még mindig szeretem az a szutyok kis kolim ott fenn :D

Aztán haza mentem egy hétre, aztán jött Marcin, hoyg segítsen felcuccolni, meg megnézte Pestet (Anikóval :P)

19.-én este indultunk is a 17 órás vonatútra , és sajna anyummal pont nem találkozott mert azon a héten Erdélybe volt könyvtáros kirándulással, így apu vitt ki az állomásra és tőle köszöntünk el. :)
De nem sokáig mert azon a hétvégén már haza is mentem, persze előtte még kedden bementünk a dékánhoz aki mondta h minden nagyon jóó 27én kezdődik a suli, so fazsa , de hol vannak a apapírjaim... Maricnnal mindenem elküldtem , so akkor benn vagyok a központi hivatalba.. so átsétáltam oda h hello én vagyok, mi vagyok, jöttem... és erre az egyetlen angolul tudó nőci rávágta h NEM... nem vagyok lengyel so az angol szakért fizessek 2000 euró/év- et... mire mondtam én is h NEM.. h a dékán bácsi azt mondta h jó , meg a papírjaim is jó...
Így 3 napig bejárkáltam, de a rektor csak azt mondta h ha lengyelül tanulnák az nem lenne gáz, de angol szakért fizetnem kell...so mondtam h köszi a lehetőséget, még jó h rájöttetek ennyi idő után h nem vagyok lengyel.... csokimókus...

A dékán bácsi azért még ideadta a magyar erasmuszoksok mail címét , so még tudtam 3 szegedi fiúval talizni egyet, nagyon jófejek, és nagyon a szívemhez nőttek itt kint létem alatt -csak ők gyakszin voltak - aug.-tól nov közepéig- és egyből kérdeztem, is h megyek haza mit kell felhozni nekik.... Hát kaptam is túlélő csomagot az aggódó szülőktől :) cipelhettem vissza!!! aztán a sörözésből szaladtam a vonatra hazafele...

Aztán hétvégére hazajöttem mert 25-26 családi ünnep a tanyán a mocskos kis libáinkkal.... NO komment...


Majd a maradék cuccommal vissza, meg amit a fiúknak küldött a család, fel a vontra, Pestről még 2 órára beugrottam a koliba is , uccsó pusziszkodásra aztán megint száguldottam vissza Bydgoszczba :)

és szept 28.-a óta itt lakok kinn. :)

Visszaérve voltam a fiúk kolijába, vittem a csomagot, meg akkor ittunk már egyet együtt, (ez már okt 2 szombat volt) meg addigra kiért a többi magyar is - 2 csaj Debrecenből egy csávó Szarvasról meg egy Békéscsabáról :)
És aznap este sikeresen úgy megránottam a bokám h 3 napig alig bírtam ikelni az ágyból bőgés nélkül ... so az októberem elég kaka volt, a bokám miatt, h nincs sulim... de legalább az erasmus pénzt utalták , so vlt miből itt lakjak, meg amúgy se lett volna kedvem hazamenni...

aztán a kaka 2 hetem után beállt a javuló tendencia , gyönyörűű ősz, MAlwinka meglátogatott minket, majd Kasia - ő is volt lakótárs Valenicába- meg jött Anikó egy hétre, közbe még taliztam párszor a fiúkkal , kijöttek hozzám kajálni :)
Meg beleszoktam ebbe az életbe, így elég gyorsan eltelt a hónap :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése