2010. december 1., szerda

Aug vége- család- csajok

Pfff... remélem még nem folyt ki a szemetek :P

Akkor láss csodát, otthon voltam, és vagy 2 napig aludtam-kényelmesen!!!! :)

úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú az kimaradt hogy mikor Bydhoszcz-ból hazafele indultam, Marcin haverja kikísért és fenn hagytam a buszon a könyvem ( lány a sárkány tetkóval, meg a jegyzetfüzetem, és ő ugyan arra a buszra visszaszállt 2 percen belül hívtam, de már nbem volt ott a széken a cuccom... buzi kis lopós lengyelek... Így ezért saccoltam az össze dátumot... bocsika... de higgyétek el én milyen szomorú


Majd haza jöttek anyuék a wellness hétvégéről kipihenve, és egyből ki is találtuk h le kéne menni Úz völgybe, a 26.-i megemlékezésre, meg egy kis áfonyapáleszért és barátlátogatóba.

Ez azt jelenti h szerda hajnalba indultunk vagyis 3,5 éjszakát aludtam otthon megint ( összeszámoltam és a nyáron úgy 18 napot aludtam otthon -max), ezalatt voltam benn a szegedieknél meg ilyen semmittevős normál otthoni nyári napok voltak , kellemes :)

Nah de a következő utam, 'családi nyaralás' kedd esti pakolással indult, Apa meg én vezettünk és jött még Julcsi meg Kamilla meg Kiri (hugi pasija aki nem tudná), anyunak otthon kellett maradni, mivel könyvtárosként iskola kezdésük volt.... meg Endris is maradt

Szerdán hajnalba olyan 2 körül indultunk.... hát kiborított ahogy a románok vezetnek.... so nem is vezettem sokat :) Így aug 25.-én nagyjából 3ra lenn is voltunk ittunk apu barátaival akikkel én még sose nem találkoztam..mert sose voltam otthon mikor ő kijárt ide, aztán meg sátor verés meg ilyenek. Bár nem voltunk túl jól felszerelve..még a kanál is hiányzott, de vittünk vagy egy hétre elegendő szalonnát :P
Este persze volt tábor tűz meg még több ismerkedés és gyönyörűűű holdfényes fenyőerdők hegyekkel...úú de szép volt az is :) mélykék ég semmi felhő és vagy 2 méteres árnyékunk volt annyira világított a Hold :) ilyet se láttam még sehol.. és persze jó hideg is volt, még szerencse h Kiri hozott ilyen felfújható ágyat , így kényelmesen és nem annyira hidegbe aludtunk, én Julcsival egy sátorba :)

26án délután 5kor volt szertartás az ott elesett katonákért :) aztán meg este még nagyobb tábortűz és egy székely gyerek elkezdett standup-polni, nagyon vicces volt és nagyon ízösen beszélt... bírom a székelyeket :D

Aztán 27.-én délután indultunk is haza , és abszolút hivatalosan utálok mindne románt , főleg akik vezetnek :D

28.-án haza értünk hajnalba és 29.-én reggel mentem tovább mert végre a gimi óta először együtt voltunk a csajokkal MINDENKI!!! EGY HELYEN - hát nem volt egyszerű szervezni, pedig kocsit szállást mindent biztosítottam... nah de a végére csak összejött, SO mentünk Agárdra.
Azaz 29én reggel Felvettem Suditot meg Klárit és Adritól egy kis liquid utánpótlást - neki meg Kittinek hétfőn még vizsgája volt- aztán Dorozsma city Hagymusz és Lulus és már zúztunk is Székesfehérvárra ahol felvettük Zsút meg Nomit meg Keczán követett minket a jó kis Mz-jével :) Mi meg követtük Ferit akinek a családjáé az agárdi ház :)
SO kinyitott nekünk elmondta h mi hol és aztán még kisétáltunk együtt a Velencei-tóhoz, majd ment haza mert hétfőn ő is dolgozott :)
Mi meg kajáltunk, iszogattunk és beszéltünk és beszéltünk és beszéltünk...
és kb ez ment 4 estén át :) Közbe Keczán elment- csak egy estét volt, meg megjött Kriszta meg Adri meg Kitti is , so teljes volt a csapat, és nem öltük meg egymást és mind :) Aztán szerdán összepakoltunk és lementünk hozzánk még egyet aludni rakáson :) aztán ment mindenki mindenfele...mint szokásos

és ezzel vége is lett a nagyon nagyon kellemes mozgalmas nyaramnak :)
Köszönöm mindenki közreműködését - pláne kedves szüleim anyagi támogatását... azért megnyugtatok mindenkit nem vittem csőd szélére a családom csak majdnem :) Hát nem egy imádni való tündér kölök vagyok , na??!!!

csokinyuzsiiii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése