2010. december 7., kedd

dec első hete.

Volt még múlt héten film feszt ITT, és elvileg a városba volt Keanu Reeves, so mostmár megapolisznak számítunk, ha már egy Hollywoodi emberke tudja h hol van ez a város..nem azt h Lengyelország meg Európa... :) A fesztiválra jött egy spanyol csávó is, aki a filmforgatások alatt a fényképsz- bocs nem tom a pontos munkaköri leírását... :)-
és nállunk couchsurffingelt 4 éjszakát... bár ebből kb csak 3 reggel láttam ,mert 7ig ivott a brazil operatőrőkkel meg ilyenek, de olyan napi fél órát elbeszélgettünk spanyol angolul :) Jól esett, de nagy sokat felejtek abból a nyelvből... szomorúú, de egyre többlengyel szót tudok...so a hely legalább nem vész el. :P

Ez volt esemény, meg hogy meghozták Marcinhoz a nappali bútort, 2 szekrény egy tv-s polc meg egy falipolc rendszer, so esténként ez a puzzle a program, meg majd falat is lefestjük még a héten... aztán asszem be lesz fejezve a felújjítás...

Hó már nem esik, és a hideg is enyhült, de hallom h otthon meg már úsztok.... tök gáz...
Nah de a lényeg h kb 2 hét és otthon vagyok, addig elvileg még a felvi maradék papírjait innen sok segítséggel elintéztetem....azt a szaros kredit elismertetést megint elfelejtettem, ls gáz lenne ha most ezen bukna a felvim... :(
De meg lesz oldva minden, mint mindig :D
Még a héten kerítünk téligumit a pici békámra, bár lehet h gumicsónakkal meg propellerrel jobban járnák a határtól :)

Szombaton volt még egy durva bulink- mármint csak házibuli szülinap volt, csak az alkohol mennyiség volt durva - tequila gold felesekbe .... hát a vége homály... kb bezuhantam az ágyba és úgy mindennestől aludtam- még fülbevalót se vettem ki....
és 7 körül ébredtem h ez rohadt kényelmetlen, so pizsibe váltás és 4kor olyan másnappal "riadtam fel" h rég volt már ilyen - vagyis akkor mentem el fürödni addig azért jópárszor kimásztam a csapig inni, de az kb alvajárás volt :) so egy vasárnapom jól eltelt- csokimikulás az Adventnek is :) De bírom Marcin haverjait :) volt sok tésztasali meg nasi meg sör is.. de azt vhogy mindenki mellékelte...
Majd 1 órára felugrott a társaságba az új anyuka a 3 hetes kislányával...bár ő is inkább kicsi békuci :) olyan cuki rá volt terülve anyukája mellére :) Zsófi- itt Zosának mondják, de mentek is haza lefeküdni gyorsan :)

Ma is volt tanfolyam vettük az eszköz esetet ( csak a magyar nyelvtannal mindig is hadilábon álltam.... bár még így is jobb vagyok mert az angolba nincsenek is esetek..so szegény amcsi csávók meg vannak lőve h hogy fordítják ezt...nálunk legalább létezik :D - mégiscsak mienk a legjobb titkos nyelv :P
Viszont Marcin írt h húzzak hazafele mert reggel nem találta a kulcsát, so kizártam..így most elmaradt a sörözés, pedig nagyon megkedveltem ezeket a csávókat :) tök sok érdekes sztorijuk van meg élettapasztalat meg világlátás.... Már voltak Irakban meg Iránban is , az egyikük Helikopter pilóta volt mindig is , most ilyen kiképző , meg koordinátorként vannak itt :) NAgyon izgi!!!

Azt ami még hírértékű lehet h ma megnéztem a szezon első mikulásos filmjét... so hivatalosan én most kezdtem el a karácsonyi hangulatot!!!!
So sok csokimikulás nektek meg szép és jó piros mogyoróóó :P
Gégé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése