2010. április 12., hétfő

Nomi (márc.29.-ápr.4)

Szóval a nagy Fallaszos egy hetes buli után a március gyorsan befejeződött minden nagyobb történés nélkül, másfél hét suli majd most ismét szünet, de erről később.
Nah Nomi március 29én délután 5kor landolt nálam Frankfurtból, amibe az egyetlen hiba hogy hétfőn nekem este 9ig van suli... de a gyakszimat ellógva kimentem elé, és csak az esti órámra menetem be, ahol is megtartottam a kiselőadásom kishazámról spanyolul.... addig Nomi körbe sétálgatta a város negyedét meg a tengerpartot. Este kiültünk a teraszra vizipipázni meg vbk-ztunk a melegbe... szegény vagy 5 fokból jött át a 25be :)
Kedden vmi vírusom lehetett, so 2 órámat kihagytam és hazajöttem szenvedni, míg Nomi csinált nekem teát, és csak 4x hánytam... de szerdára kiment belőlem, így akkor már együtt sétáltuk be a várost délután.
Csütörtökön napoztunk a tengerparton meg a város másik felét is megnéztük.
Pénteken jöttek Marcin rokonai (bátyja, felesége, lányuk meg egy barát), így kicsit sokan lettünk 11en a lakásba, de naygon jó első esténk volt velük...sok sok lenygel vodkával :P
De szombaton Kasia meg Bartek elmentek Barcelónába, így már jobban elfértünk.
nekünk meg ebédmeghívásunk volt Montse-hez ,mexikói lány, Nomival meg Anikóval, aztán pedig mentünk volna a nagy párnacsatára... ami kb 6 percig tarthatott mert mire a metróval odaértünk már csak a toll és szivacs darabokat láttuk.... meg a takarítást :S
de legalább az óvárost is jól megnéztük, csináltunk sok képet és boroztunk a parkba, és Nomi angolul beszélgetett - ANNYIRA BÜSZKE VAGYOK RÁÁÁDDD!!!!- aztán itthon s foyltattuk a bulit!!!
a Húsvét vasárnapunk főzéssel- hatalmas lengyel -magyar reggelivel kezdődött majd tengerparti napozás volt a program, és sajna utána ki kellett kísérnem Nomit, mert ment a repcsije vissza Frankfurtba, ahol aludt 2őt és már Rómába is volt, sztem most már Magyarországon belül tevékenykedik valahol!!! :)
és annyira jó volt Nomival talizni, magyarul beszélni, sok régi emléket és hülyeséget felidézni és nem is emlékszem mikor tudtunk ennyi időt együtt tölteni... és ő volt az első vendégem itt!!!!!!! Nagyon örülök és köszönöm h meglátogattál!!!!!!!! sok csoda nem történt de én nagyon élveztem h együtt voltunk itt a nyárba és remélem hoyg a színed is megmarad :)
Sok pusszantás

1 megjegyzés:

  1. Szia Gabi!
    Jajj annyira de annyira jó volt Nálad!!! Tényleg, nagyon jól éreztem magam :-)
    Köszönök mindent :-)
    Aranyos vagy, de azért szerintem enyhe túlzás, h angolul beszélgettem, de az tény, hogy megértettük egymást valahogy... bár lehet az alkohol nemzetközi nyelve segített egy kicsit :-)
    És várom a visszalátogatást!! Fantasztikus itt, bár tengerparttal nem szolgálhatok, azért tetszene Neked :-)
    És mindenkinek ajánlom, h menjen ki Gabihoz!!!!
    Puszi és további minél több utazgatást!!!
    Noémid

    VálaszTörlés