2010. március 4., csütörtök

uj albi, uj blog

szoval most csak egy gyors beszamolot kaptok az uj lakotarsaimrol... abulikrol majd kesobb beszamolok.. de azt elmondhatom,hogy voltak...uuuuu es meg lesznek is... so ez a felev valahogy sokkal jobban hasonlit egy otthoni felevhez, so mostmar okkesnak erzem magam :)
Szoval az albink 120 m2, vagyis nagy... lehetne fenyesebb is , de hat a haz rossz oldalan van ..a mi csak most baj..mert nem tudok a napsutesbe reggelizni... de nyaron ennek kifejezzetten orulok majd :P
Szoval 6an vagyunk 4 szobaba... regota nem volt ilyen de egyedul alszok egy szobaba...es rajottem hogy en tenyleg nem szeretem, kell hogy legyen meg mellettem valaki ... so lehet veszek egy nyulat :)
nah akkor a franciaagyas szobaba lakik egy lengyel par... nagyon jo fejek Kasia es Bartek -imadom a nevet annyira vicces BARTEK, mint az albino denever az Anasztaziabol- Szoval o egy magas fiu kicsit emlekeztet Endrisbendrisre..de sztem mert csaak magas es olyan nagyon nyulank..hosszu ujjak , kezek, meg olyan kis vekonyka, azaz egzbol imadtam, tudom h elfogult vaygok ,de ilyenn nevu embert csak szeretni lehet :)
a baratnoje Kasia is aranyos O meg Ruszmetegre-Bogira- emlekeztet egy kicsit, kisse tulbuzgo, meg nagyon szervezkedos, de ez igazabol nem is baj:) o is 3 honapos gyakon van itt.. azaz egy ceghez jar be 9re minden reggel.. so nagy bulik csak hetvegen vannak...kiveve ha nem- ahogy tegnap is sikerult :P
van egy szoba ahol 2 agy van... Ott lakik Marcin-lengyel- es William- kolumbiai, szep tiszta spanyolja van, so vele meg tudok is beszelgetni :) bar o 29 es mar masodik msc-jet csinalja, meg kozbe a Phd-t asszem, magyarazta de nekem kicsit kaotikus lett, de okos... es meselt hogy volt 2 evig katonasagba az esoerde kolumbiaba..meg ilyenket... de amugy meg egy idiota-legjobb eretelemben- es tok jol lehet vele bulizni es olyan a nevetese mint Soos Misinek- egybol szimpi volt o is :)- es mint kiderult ugy "tancol"/mozog mint Mate :P ami tokre vicces, es kicsit a 8asba erzem magam- olyan otthonosan- mikor bulizunk... hianyoztok fiuk!!!
Marcin meg egy ujabb orult lengyel.. a csaladja kikoltozott Skociaba.. o meg egyedul ott maradt lengyelbe, de szeret ott so jo neki... o is mar az Msc-je vegen van... es kedvenc filmje a Ne szorakozz Zohannal :P- ez elegge jellemzi, nagyon vicces allandoan hulyulunk... bar van egy kis buzi beutese amire mindig emlekeztetjuk :P
Jah es Williammel falatmasznak.. so vagy ez a tema vagy a kormei, es hogy milyen csunya a kez.... azert ez gyanus, nem????!!!!!
Aztan van nekem egy "kolun szobam, ami igazabol csak egy resz levalasztva a konyhabol...so nincs kintre ablakom, ami nem erdekel amugy mert ugyis mindig a nappaliba vagyok :)
meg van meg egy kis szoba... agy , szekreny,iroasztal, szek, meg ablak...kicsi, nah abba lakik Andras, debreceni kozgazos...sztem nagyon kelesgyenge..vagyis csak vmi nem stimmle vele... es o is szakdogat ir, meg gyakszin van..so mar csak bo 1,5 honapot kell vele lehuzzunk aztan haza megy :) de amugy komolyan vhogy nem 100as... meg budi... so o csak hazajar kajalni, aludni,meg a szobajaba van ( ha hozzatennem hogy szarni,akkor mar tenyleg tok ugy hangzana mint egy hazi allat... ppfff hihi :))
es mindig tv-zik kaja kozben... es en meg nem es multkor kerdezte - jah csak magyarul beszel hozzam...- hogy miert nem nezem a tv-t -epp kajaltam a nappaliba- es mondtam h nem szoktam... de mondom nem zavar nezze nyugodtan... amugy ha nem sorozunk estenkent , akkor is beulunk a nappailba ilyen kis csaladiasan az neztuk a teli olompiat, vagy csak dumaltunk :)
So az uj albimhoz, jar egy uj blog is... ez a sema emlekeztet egy konyvre-Sophie naploja- es mar meguntam a zoldet... jah akivel reg talalkoztam annak mondom h a hajam is narancssargul :) es jol all
Szeretek itt lakni , bar Rafau kimondottan hianyzik!!! es Izat kimondottan meg tudnam folytani a tengerbe... de az kornyezet szennyezes... so sztem csak felkotom egy narancsfara!! :) es Hanka is most kinn van Marokkoba.. en nem mentem...szeretnek, nagyon, de sokkal nagyob turat tervzek a nyarra...so kell a penz :)
nah elvezzetek a tavaszt- Feri irta hogy otthonra havat mondanak...:P es ha jottok erjetek ide JUNIUS vegeig mert addig van csak albim :) sok pussz mindannyiotoknak..meg jleentkezek, tudom hogy meg logok nektek.. de most mennem kell mert eg a belem...mondtam h tegnap kivetel-buli volt :)
csokinyuszi - uuu ami Vetesi szerint nem hivatalos koszones??!!!!-
Gégé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése