2010. március 10., szerda

élet az új albiba... első 3 hét után

helloo megint, ezzel a résszel utólértem magam, és mivel tegnap hozta a Mikulás a netet, így már tudok napi jelentéseket írogatni... már ha lesz annyi történés :)
szóval még február 18án Barcelonából olyan 4 körül értem a lakáshoz -mivel előtte vettem még egy SIM kártyát... többe kerül a régit feltölteni- min 3-4 Euro lelopnak belőle- mint venni egy újat , amin teljesen lebeszélhető a pénzed...
Szóval csak William volt itthon, akivel korábban már taliztam egyszer, so nem voltunk vadidegenek, de mint már mondtam mikor meghallottam a nevetését, kész, csak jófej lehet, szóval ő beengedett, míg kipakoltam az otthonról hozott cuccaim, majd ideadta a kulcsát, ugyis ment órára, so elkísértem a volt albimig, ahol felpakoltam a cuccaim felét, majd 2körbe mindent elhoztam :).
Másodjára Bartekkel találkoztam, majd jött Kasia, Marcin és András :( ...
Én gyorsan kipakoltam ők is tették a dolgukat, majd a konyhába összeálltunk /ültünk, dumálni, és a végére mind a hatan ott vooltunk, Marcin elővett egy ksi rumot, kólát, so vagy 2 órán keresztel ittunk, dumáltunk, nagyon jó első benyomásom lett az albiról :) a 2. estén egy üveg tequila került elő :)
Aztán szombaton már mentünk is együt-kivéve Andrást, aki szakdogát ír, vagy csak "elfoglalja" magát a szobájába..- Majd a következő hetekben általában téliolimpiát néztünk együtt szurkoltunk a lenygeleknek, utáltuk a németeket és néztük ki mikor esik nagyot :) emellé persze söröztünk, mivel boltba volt akció 3 euro 12 kisdobozos sör... itt ilyen olcsót még sose láttunk, so beraktároztunk a konyha sarkába :)
Majd jópár házibuli , de csak pénteken , szombaton, a dolgozó Kasia miatt, bár mint mondtam a múlt hét szerda kivétel volt, szingli parti volt egy clubba- nem is volt akkora fos a zene- de a tömegnyomor miatt csak 2ig maradtunk, de a lakat(lányoknak)és Kulcs (fiúknál) parti volt, Kasia 3at is talált- ha meg van a párod kapsz egy pohár pezsgőt, meg egy új Lakatot/kulcsot, Marcin először Anikóval passzolt (magyar lány aki a helyemre költözött, amúgy Tatabányai) aztán meg Kasiahoz :) én nem passzoltam senkihez- bár egy francia gyerek nagyon tetszett, de csak mert nem nézett ki franciának :)
aztán onnan hazajöttünk Anikóval meg Lipivel ( amerikában született , Kínai csajszi aki Finnországba tanul, és onnan van itt erasmuson) és a konyhapadlón ülve ettük a mikrós pizzát :) az jóó este volt.
A couch surfinges társaság pedig talált egy tök üres albit, ahol bulit csináltunk, mivel a tulaj gyerek mondta h amortizálhatjuk a lakást nyugodtan, majd április/májusba újítják, so addig neki mind1, ott voltunk eddig 3 hétvégén is, mivel a aflakat összerajzolhatjuk krétával, és minden héten bővítettük, meg ilyen nagyon vicces hely jó emberekkel, ahol egy csomót- magamhoz képest- beszélgettem már spanyolul, minden féle emeberkékkel :)
Mint már mondtam az egyetlen dolog a lakásba ami zavar-Andráson kívül, dde vele már csak egy hónap- az ágyam, ma is akkora faszságokat álmodtam, és olyan valószerűen....
például Hankával meg pár kolisbarátommal voltunk valahon, aztán jött Buknicz Misi- aki rendőr igaziból is- hogy le vagyun ktartóztatva és gyerünk börtönbe, mi meg menekültünk, meg aztána börötnbő is próbáltunk megszökni... tök szar volt...
Meg volt olyan hogy a csoptáraimmal-kolisok- voltunk vmi nagy tanyapartin, de a végére kiderült hogy a ház egy vámpíré és hogy megküzdjünk vele, egy játékautómatán keresztül be kell mennünk az ő világába... tök pszicho... vagyok, vagy az ágyam az... vagy csak a lakás fura .. mert Marcin is mondta h ő is egy csomót álmodik....
Nah mindegy de a lényeg hogy tegnap is voltam nyelvcserélős kocsma bulin, a sípszóra kellett angolra vagy spanyolra váltani... elég jó volt :) so haladok a tanulással ,d emost megyek, talizok Hankával meg Miával!!
sok pussz az óráimról még ma este írok :)
Gégé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése