2013. január 19., szombat

Csuvival Perth- hazaút- Ozzy 6



Szóval jól elbuszoztunk, sajna kengurut nem láttunk megint, de volt jó filmvetítés a buszon meg klíma, so így túlélhető volt a dolog. 

Perthbe Csuvi- szintén SZIE-s koliból ismerős. és ő mondhatni Perth szomszédságába lakik, úgy 350 km-es kerülővel :D So mind Csibe mind Csuvi már jártak itt, meg így első este gyorsan össze is dobtunk egy kis kenguru steaket, nagyon finom húsa van, olyan vörös mint a marha de porhanyósabb és kicsit édesebb mint a lóhús. aztán iszogattunk és elmentünk egy sétára a városba meg egy pofa sörre, ahol csakis az útlevél bescanneleése után léphettünk be…. hát nem kicsit voltam meglepve!!

De jó hely volt ilyen rock kocsma, maga a város sztem ilyen amcsi western filmes hangulatú, mert az összes terasz meg tető alján ilyen félíves cirádák voltak. Itt is kb minden egy emeletes elterülő város, persze középen ott vannak a felhőkarcolók. Aztán voltunk Fremantle-be is, vonattal. Ez a kikötő, de már összenőtt Perth-tel és egy sört meg egy sétát tettünk, mert a piac pont előttünk zárt be…

Másnap meg a Perth-i vmi atomnagy Aquáriumba, ha jól emlékszem 20.000 hekto literes és mindenük van ami tipikus Óceánia tengeri élővilágára. Itt találtam meg az új kedvenc állatom –persze csakis az eccavúú és a szivárványos póni után…. :D
A SEADRAGON-t ami olyan mint a vizicsikó és egy korall keresztezése  és citromsárga és olyan cukiii!!!! Viszont sajna itt hagytam el a fazsa meleg új zélandi mellényem, amit azért eléggé sajnálok, de hát így jártam.
úúú azt még kimaradt h oda úton volt egy kis gondunk, mert a jegypénztáros azt mondta h van ilyen páros jegy, de mivel 3an vagyunk így ad 2-t mert olcsóbban jövünk ki mintha 3 normált vennénk. ezt persze a sofőr nőci nem díjazta, és mikor Csuvival próbáltuk elmagyarázni h nekünk azt mondták nem gond h csak 2an vagyunk.. Csibe nem halotta és magyarul megkérdezte h Mi van most?, mire a nőci meg tök felfújta magát h mi van meg mit mondott… azt kiderült h  nem köcsögölni akart, hanem magyar, de már 35 éve kint lakik, so a 20 perces úton tök jól elcsacsogtunk vele :D

aztán együtt vacsiztunk és 11kor mentem átrepültem Melbourbe és onnan  haza Christchurchbe!!!


így 2 hét alatt bejártam 5 államot a 7ből (Queensland, , Új-Dél-Wales, Victoria,  Dél-Ausztrália, Nyugat-Ausztrália) ezt  Brisbane, Sydney, Melbourne, Adelaide, Esperance, Perth, vonalon tettem meg minimális költségvetésből, (asszem 1600 dollcsi plusz repjegyek- még úgy 400 dolcsi). A kedvencem még mindig Brisbane, bár mondták h el kéne nézzek az északi felére meg a Koralzátonyra, de az másik túra lesz… majd egyzser :D so ez volt a nyaralásom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése